ספארי בטנזניה

ספארי בטנזניה הינו בגדר חובה עבור חובבי הספארי.

טנזניה היא יעד ספארי מובהק. 35% משטחה מיועד לצרכי שמירת טבע, והיא ביתם של 20% מאוכלוסיית בעלי החיים הגדולים של אפריקה. עולם הספארי מציעה מגוון טיולי ספארי פרטיים בטנזניה. טיולי ספארי בשמורות הטבע הטובות ביותר, בהתאמה אישית מלאה. ספארי בשמורת הסרנגטי, ספארי בדגש הנדידה הגדולה, טיפוס לקילימנג'רו, ועוד עוד…

לחצו כאן לקליפ היכרות עם טנזניה!

כל טיולי הספארי בטנזניה ניתנים להתאמה אישית מלאה על פי רצונכם!

4 באוקטובר 2019

ספארי קלאסי בטנזניה וסיום בזנזיבר

תכנית הספארי הקלאסית מושלמת למיקסום חווית הספארי בזמן הקצר ביותר האפשרי. התכנית כוללת 5 ימי ספארי בשמורות הטבע המפורסמות של טנזניה, אגם מניארה, הסרנגטי, ומכתש הנגורונגורו, תוך התאמה מושלמת לממשיכים לנופש בזנזיבר. השמורות בתכנית מפורסמות במגוון בעלי החיים בהן, בבתי הגידול העשירים וכמובן בדרמה הגדולה מכולן, נדידת מליוני הגנו.
14 באוגוסט 2019
ספארי קלאסי בטנזניה עולם הספארי אריה בסרנגטי

ספארי קלאסי בטנזניה

תכנית הספארי הקלאסית מושלמת למיקסום חווית הספארי בזמן הקצר ביותר האפשרי. התכנית כוללת 5 ימי ספארי בשמורות הטבע המפורסמות של טנזניה, אגם מניארה, הסרנגטי, ומכתש הנגורונגורו, תוך התחשבות במיקום חיות הבר בעונות השנה השונות, ובמרחקי הנסיעה לשמורות. שמורות אלו מפורסמות במגוון בעלי החיים בהן, בבתי הגידול העשירים וכמובן בדרמה הגדולה מכולן, נדידת מליוני הגנו.
8 ביוני 2019
ספארי בטנזניה בדגש הנדידה הגדולה עולם הספארי

ספארי בטנזניה בטיסה ישירה

זו תכנית ספארי בטיסה ישירה בטנזניה בדגש הנדידה הגדולה. תכנית זו מציעה 7 ימי ספארי בשמורות הטבע המפורסמות של טנזניה, בהן שמורת הטרנגירי, הסרנגטי ומכתש הנגורונגורו. בסרנגטי תתחקו אחר חיות שפע חיות הבר, ותנועו בעקבות עדרי הגנו הנודדים מצפון הסרנגטי אל קניה, תוך חציית נהר המארה. בנוסף, תוכלו לבחור בין ספארי בשמורת אגם מניארה, ובין יום חווייתי עם שבטי הציידים לקטים באגם אייסי.
16 בנובמבר 2017
ספארי בשמורת סלו עולם הספארי כלבי בר אפריקאיים

ספארי מקיף במסלול הדרומי של טנזניה

מסע מרתק אל השמורות הפראיות והבלתי מתויירות של טנזניה, במסלול הדרומי. מסלול ייחודי הכולל את השמורות הטובות ביותר, בהן תוכלו לצפות בחיות בר רבות בשלווה ובשקט, ללא ההמולה המאפיינת את שמורות הטבע במסלול הצפוני. הספארי במסלול הדרומי לוקח אתכם לבתי גידול מגוונים, דרכי נוף, טבע עשיר, ואוכלוסייה מקומית מסבירת פנים.
16 ביוני 2017
ספארי מקיף בטנזניה הנדידה הגדולה בסרנגטי עולם הספארי

ספארי מקיף בטנזניה

טנזניה היא יעד ספארי מובהק. 35% משטחה מיועד לצרכי שמירת טבע, והיא ביתם של 20% מאוכלוסיית בעלי החיים הגדולים של אפריקה. תכנית זו מציעה 9 ימי ספארי בשמורות הטבע המפורסמות של טנזניה, בהן מכתש הנגורונגורו (Ngorongoro Crater) והסרנגטי. שמורות אלו מפורסמות במגוון בעלי החיים בהן, בבתי הגידול העשירים וכמובן בדרמה הגדולה מכולן, נדידת מליוני הגנו.
15 ביוני 2017
ספארי מקוצר בטנזניה עולם הספארי

ספארי מקוצר בטנזניה

תכנית הספארי המקוצרת מתאימה במיוחד למטיילים אשר מעוניינים לטעום חווית ספארי לפני תחילתו של הנופש בזנזיבר. התכנית כוללת 3 ימי ספארי בשמורות הטרנגירי, מכתש הנגורונגורו ואגם מניארה, ומבטיחה חווית ספארי איכותית אמיתית בזמן קצר!
15 ביוני 2017
ספארי קלאסי במסגרת קבוצתית עולם הספארי אריות בסרנגטי

ספארי קלאסי במסגרת קבוצתית

ספארי בטנזניה נחשב לספארי הטוב ביותר באפריקה. תכנית זו מכסה 5 ימי ספארי, במקומות הטובים ביותר. תכנית הספארי כוללת ביקור בשמורת אגם מניארה, ספארי במרכז הסרנגטי, בשילוב עם ביקור במכתש הנגורונגורו. ייחודה של תכנית זו היא שתוכלו לבחור לפתוח אותה למצטרפים, וכך, להוזיל את התכנית. ניתן לפתוח את התכנית לקבוצה, בכל עונות השנה, ובכל תאריך. התכנית מבוססת על לינה בחדר זוגי, במקומות לינה פשוטים, כאשר הרעיון הוא לאפשר שילובם של מטיילים נוספים לצורך הוזלת התכנית. אם מעוניינים לצאת לתכנית זו באופן פרטי, ניתן לשדרג את מקום הלינה.
14 ביוני 2017
טרק לקילימנג'רו עולם הספארי

טיפוס לקילימנג'רו במסלול הלמושו

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. הטיפוס במסלול הלמושו הינו אחד מהמסלולים החביבים עלינו מאחר והנופים במסלול זה עוצרי נשימה, וכן מסלול זה זוכה לתנועה דלה יחסית של מטיילים. לא פחות חשוב מכך, שיעורי ההעפלה הינם הגבוהים ביותר יחסית למסלולים אחרים. המסלול הינו קשה ותלול, אולם הטופוגרפיה לאורך המסלול מאפשרת לינה בגובה נמוך יותר מהטיפוס באותו יום, עובדה המשפרת את תהליך האקלום ותורמת להצלחת המסע. את המסלול ניתן להשלים בשבעה ימים, אולם ההארכה לשמונה ימים משפרת דרמטית את הסיכוי להעפיל לפסגתה של אפריקה!
11 במאי 2017
טיפוס לקילימנג'רו עולם הספארי

טיפוס לקילימנג'רו במסלול המצ'מה

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. הטיפוס במסלול המצ'מה הינו אחד מהמסלולים הפופולריים ביותר, שכן שיעורי ההעפלה הינם הגבוהים ביותר יחסית למסלולים אחרים, וכן הנוף הנשקף במהלך הטיפוס הינו היפה ביותר. המסלול הינו קשה ותלול, אולם הטופוגרפיה לאורך המסלול מאפשרת לינה בגובה נמוך יותר מהטיפוס באותו יום, עובדה המשפרת את תהליך האקלום ותורמת להצלחת המסע.