דרום מזרח אסיה

טיולי עומק פרטיים במדינות דרום מזרח אסיה. טיולי ספארי בהודו ובסרי לנקה, טיולים בויטנאם, בסין וביפן. כל הטיולים בהתאמה אישית מלאה.

כל טיולינו בדרום מזרח אסיה ניתנים להתאמה אישית מלאה על פי רצונכם!

24 בנובמבר 2019
טיול מאורגן מקיף בקמבודיה ובויטנאם עולם הספארי

טיול מאורגן מקיף בקמבודיה ובויטנאם

18 ימים, 17 לילות, 16 ימי טיול מלאים וגדושים הטיול לווייטנאם וקמבודיה כולל את מירב האתרים ונקודות הציון המשמעותיות והמגוונות, בדגש אדם ונוף. פסגות נישאות, רכבלים ארוכים עם נוף עוצמתי, סלעים מזדקרים בים וביבשה, טרסות אורז, מטעי פירות אקזוטיים ולא מוכרים, איים קטנים בלב דלתת המקונג, נהרות רחבים, ג'ונגל טרופי, מישורים אינסופיים, שטחים מוצפים, מקדשים מרשימים, פגודות, סמטאות ציוריות, ערים עתיקות, דרקונים מעופפים, תיאטרון בובות על המים – עדות לתרבות ויצירתיות מפוארת, צבעוניות, מלאכות יד מסורתיות, רקמות, לבוש מסורתי שבטי, עשבי תיבול ריחניים, מטעמים וניחוחות, מרק פו, שרפרפי פלסטיק קטנים, שווקים מלאי כל טוב, קולינריה משובחת, נשים בכובע קש קוצרות אורז באמצעות מגל, ילדים חורשים שדה עם תאו מים, מיליוני אופנועים עמוסי אנשים וסחורות, חקלאות ופשטות כפרית, מבנים אירופאים מפוארים, רוגע ונחת, כאוס תעבורתי מחריש אוזניים, מלחמה ארורה. כל אלה ועוד יסחררו את כל חושנו, ולבנו יצא אל האנשים מסבירי הפנים, השמחים בחלקם, שהחיוך לא מש מפניהם.
3 באוקטובר 2017
פילים בקזירנגה עולם הספארי ספארי בהודו

טיגריסים, קרנפים ותרבות בהודו הקסומה

הספארי בהודו הוא ספארי מרתקת ביותר, שכן מתבצע ביערות עבותים, אשר במהלכו חשופים המטיילים לקולות הג'ונגל, קריאות האיילים, הקופים, שאגות הנמרים וציוץ הצפורים. ריח היער וחווית החיפוש תורמים לחוויית ספארי בלתי נשכחת! חופשה מרתקת זו, כוללת חיפוש אחר הטיגריס הבנגאלי, נמרים וחיות בר אחרות בג'ונגלים האדירים של תת היבשת ההודית. התכנית משלבת גם את שמורת הטבע קזירנגה, ביתם של אחרוני הקרנפים האסייאתיים בתת היבשת ההודית. כמו כן, התכנית כוללת ביקור בעיר המרתקת ג'איפור, שם בנוסף לביקור באתרי תרבות ומורשת, תתנסו בקורס בישול הודי אמיתי!
5 בספטמבר 2017
ספארי וצפרות בסרי לנקה עולם הספארי

תכנית ספארי וצפרות מקיפה בסרי לנקה

תכנית שכולה טבע הכוללת ביקור במגוון רב של שמורות, בתי גידול שונים, וחיות בר שונות. התכנית כוללת מגוון רב של אמצעים לחיפוש חיות בר וציפורים – ברגל, ברכב ובשייט. בנוסף, משולבים בתכנית תכנים לימודיים, אשר יעשירו את ידיעותיכם במגוון נושאים הקשורים לפולקלור והמנהגים המקומיים.
10 בינואר 2017
טיול בסין עולם הספארי

סין הקלאסית

על 56 קבוצות הלאום, אשר להן מגוון מסורות, אמונות ודרכי חיים, סין היא מדינה שמגרה את כל החושים. טיולים קלאסיים, טיולי תרבות בקרב האוכלוסיות המגוונות, וטיולי עומק גאוגרפיים, לכל סגנון טיול יש מגוון עצום של אפשרויות. טיול זה יחשוף אתכם למסתורי סין על פני התקופות השונות, לעושר התרבותי, לטבע העצום, וכן יחשוף אתכם לסין המודרנית, על התהליכים המעצבים אותה.
2 בדצמבר 2016
טיול ביפן עולם הספארי

יפן המופלאה למטייל העצמאי

תכנית טיול ייחודית מושלמת עבור המטייל העצמאי, בה משולבת הדרכה מקומית באתרים ייחודיים. במהלך הטיול תבקרו בטוקיו התוססת, על קסמה ותרבותה המגוונת, תתרשמו מהר הפוג'י והטבע העשיר בקרבתו, תסעו ברכבת המהירה אל מול נופים מרהיבים, הרים, יערות וקניונים, תטעמו סאקה מקומי, ותתענגו על האופי הרגוע של העיירות הקטנות והאותנטיות לאורך הדרך. תעמיקו בהיסטוריה בעיר הירושימה ותקנחו בחוויה תרבותית בקיוטו, עיר הבירה הקדומה של יפן.
8 בספטמבר 2016
טרקים בסיקים הודו עולם הספארי

טרק קטסורי אוראר – מסע בצפון סיקים, הודו

טרק מדהים ביופיו בגן העדן של סיקים. מסלול פנורמי עוצר נשימה, ממנו נשקפות פסגות ההרים של ההימלאיה. מסלול מגוון בין יערות, אגמים והרים אל מול נופם של קרחונים אדירים ופסגות עצומים.
8 בספטמבר 2016
טרק דזונגרי נמבו טרקים בהודו עולם הספארי

טרק דזונגרי נמבו – מסע בצפון סיקים, הודו

טרק זה הינו חוויה ייחודית בטבע הייחודי של סיקים. מסלול הטרק הינו הרפתקני, וכולל נקודות פנורמה ייחודיות, עוצרות נשימה. פריחתם האדומה של צמחי הרודודנדרון מוסיפה ערך ייחודי לטרק, במיוחד על רקע פסגותיהם של ה- Singaliala, Kabru, ופסגות רבות אחרות. טרק זה הינו אחד הטרקים המוצלחים בכל סיקים, והוא מושלם למטיילים מקצועיים וחובבנים כאחד.
24 במאי 2016
טרק האגם הירוק סיקים הודו עולם הספארי

טרק האגם הירוק – מסע בצפון סיקים, הודו

אחד הטרקים הקשים והלא מוכרים בסיקים אשר בהודו. הטרק עובר בין שבטים מבודדים, החיים על פסגות ההרים ובבתי גידול עשירים, סביבת מחייתם של חיות בר רבות. טרק זה הינו חוויה טבע אמיתית, מסעירה וייחודית.
17 במאי 2016
טיול בקמבודיה ובויטנאם עולם הספארי

טיול מקיף בויטנאם ובקמבודיה

תכנית מקיפה בויטנאם וקמבודיה. התכנית כוללת אתרי נוף מרשימים ונקודות הציון משמעותיות ומגוונות ברחבי ויטנאם ובקמבודיה. התכנית שמה דגש על לימוד התרבות המקומית, המרקם החברתי, האוכל, תוך שימת לב לפרטים הקטנים שהופכים את הטיול לחוויתי ומרתק.