ספארי בקניה

ספארי בקניה מאגד בתוכו מגוון עצום של חיות בר, בבתי גידול שונים ומגוונים.

ספארי בקניה מצויין בכל ימות השנה, כל עונה והמאפיין הייחודי לה.

עולם הספארי מבצעת טיולי ספארי פרטיים בקניה. טיולי ספארי בשמורות הטבע הטובות ביותר, בהתאמה אישית מלאה. ספארי בשמורת המסאי מארה, הנדידה הגדולה, טיפוס להר קניה.

כל טיולי הספארי בקניה ניתנים להתאמה אישית מלאה על פי רצונכם!

11 בדצמבר 2019
סמבורו מסאי מארה ספארי בקניה עולם הספארי

מהסמבורו אל המסאי מארה – ספארי פראי בקניה

תכנית ספארי ייחודית ומדהימה לכל המשפחה! התכנית כוללת את שמורת אברדרה, שם תלונו מעל בור המים המפורסם, את שמורת הסמבורו, את שמורת אגם נקורו, ביתם של הפלמינגו, את שמורת אגם נייבשה, וכמובן, את שמורת המסאי מארה, בה תוכלו לצפות בעדרים הנודדים. מלבד השמורות המצויינות מכוללת התכנית גם טיול הליכה ברכס מננגאי וכן ספארי בהליכה באי הסהרון, הסוד השמור של קניה!
14 בדצמבר 2018
נמרים ספארי בקניה עולם הספארי

ספארי איכותי ומגוון בקניה הפראית

חבילת ספארי בת אחד עשר ימים הכוללת את מיטב השמורות. תכנית ספארי מעולה הן לזוגות, והן למשפחות עם ילדים, שכן מלבד השמורות המצויינות אמבוסלי והמסאי מארה, כוללת התכנית גם את אגם נייבשה ואת שער הגיהנום, שם, ניתן לרענן את הספארי בפעילויות הכוללות הליכה, אופניים, ואפילו טיפוס צוקים! תכנית מגוונת מאוד וכוללת גם הליכת שטח ייחודית בין חיות הבר האפריקניות!
7 באפריל 2017
ספארי מקיף בקניה צ'יטה במסאי מארה עולם הספארי

ספארי מקיף בקניה

ספארי מקיף וייחודי, בו תחשפו לעולם החי העשיר של קניה. תנועו בדרכים מאתגרות בין ריכוזי בעלי החיים המדהימים ביותר בעולם, ותזכו לצפות בנדידת הגנו הגדולה ועוצרת הנשימה.
30 בינואר 2017
ספארי קבוצתי בקניה עולם הספארי קרנף

ספארי קבוצתי מקיף בקניה

חבילת ספארי בת ששה ימים הכוללת את מיטב השמורות. התכנית כוללת את שמורות המסאי מארה, אגם נקורו, ושמורת אמבוסלי. התכנית מותאמת לרוצים להצטרף לקבוצת מטיילים, ומבוססת על לינה בחדר זוגי, במקומות לינה פשוטים, כאשר הרעיון הוא לאפשר שילובם של מטיילים נוספים לצורך הוזלת התכנית. אם מעוניינים לצאת לתכנית זו באופן פרטי, ניתן לשדרג את מקום הלינה
18 בדצמבר 2016
ספארי מרתק בקניה עולם הספארי

ספארי בסיסי ומרתק בקניה

חבילת ספארי בסיסית אשר נועדה למיקסום חווית הספארי בזמן קצר, תוך שמירה על גיוון מקסימאלי. התכנית כוללת 6 ימי ספארי בשמורות הטבע המפורסמות של קניה, אגם נקורו, המסאי מארה, אגם נייבשה והקניון הירוק. זוהי תכנית מגוונת הכוללת מלבד נסיעות הספארי גם הליכות שטח בין חיות הבר השונות, ואפשרויות לפעילות אופציונאלית במסאי מארה.
7 באפריל 2016
טרק להר קניה עולם הספארי

טיפוס להר קניה

תכנית טיפוס להר קניה, אחד ההרים המרהיבים באפריקה, ואחד ממסלולי הטיול היפים בעולם! במהלך הטיפוס תעברו על פני צוקים משוננים, קרחונים אדירים ואגמים יפהפיים, בדרככם אל אחת הפסגות המרשימות באפריקה.