טיפוסי הרים וטרקים

14 ביוני 2017
טרק לקילימנג'רו עולם הספארי

טיפוס לקילימנג'רו במסלול הלמושו

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. הטיפוס במסלול הלמושו הינו אחד מהמסלולים החביבים עלינו מאחר והנופים במסלול זה עוצרי נשימה, וכן מסלול זה זוכה לתנועה דלה יחסית של מטיילים. לא פחות חשוב מכך, שיעורי ההעפלה הינם הגבוהים ביותר יחסית למסלולים אחרים. המסלול הינו קשה ותלול, אולם הטופוגרפיה לאורך המסלול מאפשרת לינה בגובה נמוך יותר מהטיפוס באותו יום, עובדה המשפרת את תהליך האקלום ותורמת להצלחת המסע. את המסלול ניתן להשלים בשבעה ימים, אולם ההארכה לשמונה ימים משפרת דרמטית את הסיכוי להעפיל לפסגתה של אפריקה!
11 במאי 2017
טיפוס לקילימנג'רו עולם הספארי

טיפוס לקילימנג'רו במסלול המצ'מה

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. הטיפוס במסלול המצ'מה הינו אחד מהמסלולים הפופולריים ביותר, שכן שיעורי ההעפלה הינם הגבוהים ביותר יחסית למסלולים אחרים, וכן הנוף הנשקף במהלך הטיפוס הינו היפה ביותר. המסלול הינו קשה ותלול, אולם הטופוגרפיה לאורך המסלול מאפשרת לינה בגובה נמוך יותר מהטיפוס באותו יום, עובדה המשפרת את תהליך האקלום ותורמת להצלחת המסע.
22 באפריל 2017
טיול בקמצ'טקה דובים עולם הספארי

קמצ'טקה – דובים והרי געש

טיול מרתק אשר במהלכו תבקרו במקומות המעניינים ביותר בקמצ'טקה. תצפו בדובים צדים את דגי הסלמון, תצפו בעייטים צדים את טרפם, ותתנסו בדיג סלמון ובהכנתו. תבקרו בנקודות מרשימות מדרום לצפון קמצ'טקה, תוך מעבר במספר אזורי אקלים מקומיים. תבקרו בהרי הגעש הגדולים ביותר באירופה ואסיה, המצויים במרכז קמצ'טקה, תבקרו בעמק הגייזרים, שהוא התגלמות הפעילות הטקטונית באזור. תוכלו לטפס לפתחם של הרי געש חדשים, ולצעוד בין יערות חרוכים, תוצאה של התפרצויות געשיות בעבר. בנוסף, תפליגו במפרץ Avacha, שם תתחקו אחר מושבות ענק של עופות מים. במהלך הטיול תוכלו לרחוץ בבריכות מינרלים ובמעיינות חמים טבעיים.
9 במרץ 2017
טיפוס לקילימנג'רו באופניים עולם הספארי

טיפוס אתגרי לקילימנג'רו באופניים

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. תכנית ייחודית זו פונה לקהל אתגרי במיוחד – רוכבי שטח רציניים בעלי כושר גופני מעולה, אשר חולמים על אתגר בלתי שגרתי - העפלה לפסגתה של אפריקה באופני שטח! אתגר זה מחייב מלבד כושר גופני גבוה, גם אופניים ברמה גבוהה וכן ניסיון ברכיבה טכנית, ויכולת טיפול בתקלות מכניות במהלך הרכיבה. את הטיפוס ניתן להשלים בשישה ימים, בסופם תעפילו לגובה של 5895 מטרים מעל פני הים, והוא משלב בין מסלולי המרנגו לקילמה.
8 בספטמבר 2016
טרקים בסיקים הודו עולם הספארי

טרק קטסורי אוראר – מסע בצפון סיקים, הודו

טרק מדהים ביופיו בגן העדן של סיקים. מסלול פנורמי עוצר נשימה, ממנו נשקפות פסגות ההרים של ההימלאיה. מסלול מגוון בין יערות, אגמים והרים אל מול נופם של קרחונים אדירים ופסגות עצומים.
8 בספטמבר 2016
טרק דזונגרי נמבו טרקים בהודו עולם הספארי

טרק דזונגרי נמבו – מסע בצפון סיקים, הודו

טרק זה הינו חוויה ייחודית בטבע הייחודי של סיקים. מסלול הטרק הינו הרפתקני, וכולל נקודות פנורמה ייחודיות, עוצרות נשימה. פריחתם האדומה של צמחי הרודודנדרון מוסיפה ערך ייחודי לטרק, במיוחד על רקע פסגותיהם של ה- Singaliala, Kabru, ופסגות רבות אחרות. טרק זה הינו אחד הטרקים המוצלחים בכל סיקים, והוא מושלם למטיילים מקצועיים וחובבנים כאחד.
24 במאי 2016
טרק האגם הירוק סיקים הודו עולם הספארי

טרק האגם הירוק – מסע בצפון סיקים, הודו

אחד הטרקים הקשים והלא מוכרים בסיקים אשר בהודו. הטרק עובר בין שבטים מבודדים, החיים על פסגות ההרים ובבתי גידול עשירים, סביבת מחייתם של חיות בר רבות. טרק זה הינו חוויה טבע אמיתית, מסעירה וייחודית.
10 במאי 2016
טיול בבהוטן עולם הספארי

בהוטן הפראית – מסע בעקבות חיות הבר של בהוטן

מסע מרתק בעקבות חיות הבר של ממלכת בהוטן. טיול המשלב נהיגות נוף וטרקים בשמורות הטבע הפראיות של בהוטן. במהלך הטיול תחשפו לתרבות הבודהיסטית השמורה בבהוטן ותזכו לתצפית נדירה בחיות הבר המרהיבות של דרום מזרח אסיה, אשר זוכים בבהוטן להגנה יוצאת דופן.
8 במאי 2016
טרק סינגלילה סנדקפו סיקים הודו עולם הספארי

טרק סינגלילה – סנדקפו בסיקים, הודו

פסגת סנדקפו, היא הגבוהה ביותר ברכס סינגלילה, אשר בדרג'לינג, סיקים, וממנה ניתן לראות ארבע מחמש הפסגות הגבוהות בעולם: האוורסט, קנגצ'נג'ונגה, לוטסה ומקאלו. בטרק תטיילו ברכסי הרים מרשימים, וביערות עד, ותשלבו חיפוש אחר הפנדה האדומה, אשר שמורת סינגלילה היא ביתה.