טיולים משפחתיים עולמיים

11 בדצמבר 2019
סמבורו מסאי מארה ספארי בקניה עולם הספארי

מהסמבורו אל המסאי מארה – ספארי פראי בקניה

תכנית ספארי ייחודית ומדהימה לכל המשפחה! התכנית כוללת את שמורת אברדרה, שם תלונו מעל בור המים המפורסם, את שמורת הסמבורו, את שמורת אגם נקורו, ביתם של הפלמינגו, את שמורת אגם נייבשה, וכמובן, את שמורת המסאי מארה, בה תוכלו לצפות בעדרים הנודדים. מלבד השמורות המצויינות מכוללת התכנית גם טיול הליכה ברכס מננגאי וכן ספארי בהליכה באי הסהרון, הסוד השמור של קניה!
27 בנובמבר 2019

ממפלי ויקטוריה ועד דרך הגנים – עצמאי מקיף

לפניכם תכנית ספארי איכותית ומדהימה הכוללת את מיטב השמורות ופעילויות רבות ומגוונות. התכנית כוללת שייט במפלי ויקטוריה, סיורים רגליים, ראפטינג על הזמבזי, ספארי איכותי בשמורת צ'ובה, שבדלתת האוקואנגו, וספארי בשמורת קרוגר אשר בדרום אפריקה. עם סיום פרק הספארי, תמשיכו לקייפ טאון, ומשם, בנהיגה עצמית, תטיילו על דרך הגנים, שם תבצעו פעילויות רבות באופן עצמאי, וכן פעילויות כגון צלילה עם כרישים, סיורי תרבות ומורשת ועוד.
14 באוגוסט 2019
ספארי קלאסי בטנזניה עולם הספארי אריה בסרנגטי

ספארי קלאסי בטנזניה

תכנית הספארי הקלאסית מושלמת למיקסום חווית הספארי בזמן הקצר ביותר האפשרי. התכנית כוללת 5 ימי ספארי בשמורות הטבע המפורסמות של טנזניה, אגם מניארה, הסרנגטי, ומכתש הנגורונגורו, תוך התחשבות במיקום חיות הבר בעונות השנה השונות, ובמרחקי הנסיעה לשמורות. שמורות אלו מפורסמות במגוון בעלי החיים בהן, בבתי הגידול העשירים וכמובן בדרמה הגדולה מכולן, נדידת מליוני הגנו.
21 בפברואר 2019
ספארי באוגנדה הפראית טיול משפחתי עולם הספארי

אוגנדה הפראית לכל המשפחה

תכנית ייחודית אשר תחשוף אתכם לתרבות, לטבע ולחי באוגנדה המדהימה. התכנית כוללת מגוון שמורות, אתרי טבע ונוף, ומפגשים תרבותיים אם בני המקום. התכנית הינה חוויה מהנה בה תהנו מטיולי יום רגליים, טיולי ספארי, ומהנופים הייחודיים לאוגנדה!!
14 בדצמבר 2018
נמרים ספארי בקניה עולם הספארי

ספארי איכותי ומגוון בקניה הפראית

חבילת ספארי בת אחד עשר ימים הכוללת את מיטב השמורות. תכנית ספארי מעולה הן לזוגות, והן למשפחות עם ילדים, שכן מלבד השמורות המצויינות אמבוסלי והמסאי מארה, כוללת התכנית גם את אגם נייבשה ואת שער הגיהנום, שם, ניתן לרענן את הספארי בפעילויות הכוללות הליכה, אופניים, ואפילו טיפוס צוקים! תכנית מגוונת מאוד וכוללת גם הליכת שטח ייחודית בין חיות הבר האפריקניות!
30 באוקטובר 2017
ספארי שני הנהרות זמביה עולם הספארי

ספארי שני הנהרות – זמביה האולטימטיבית

ספארי בזמביה היא חוויה המציגה בפני המטייל את המהות של אפריקה הפראית, הראשונית, בשילוב עם חווית ספארי משובחת במיוחד. הספארי בזמביה מתבצע בבתי הגידול הקשורים לאחד הנהרות המרתקים עלי אדמות – נהר הזמביזי העצום. שמורות הטבע של זמביה הינן מרוחקות ופראיות במיוחד, ולכן טיול זה מתאים במיוחד עבור אלו שמעוניינים בחווית ספארי משובחת, אינטימית, ובנופים בתוליים, בבתי גידול שמורים לחלוטין. תכנית ספארי שני הנהרות הינה חווית ספארי איכותית, יוקרתית מאוד, המשלבת את המיטב בשני בתי הגידול הטובים בזמביה: Lower Zambezi National Park ו South Luangwa National Park. זוהי תכנית פרטית, רומנטית במיוחד המותאמת לזוגות בירח דבש או לזוגות מאוהבים המעוניינים בחוויה ייחודית באמת.
3 באוקטובר 2017
פילים בקזירנגה עולם הספארי ספארי בהודו

טיגריסים, קרנפים ותרבות בהודו הקסומה

הספארי בהודו הוא ספארי מרתקת ביותר, שכן מתבצע ביערות עבותים, אשר במהלכו חשופים המטיילים לקולות הג'ונגל, קריאות האיילים, הקופים, שאגות הנמרים וציוץ הצפורים. ריח היער וחווית החיפוש תורמים לחוויית ספארי בלתי נשכחת! חופשה מרתקת זו, כוללת חיפוש אחר הטיגריס הבנגאלי, נמרים וחיות בר אחרות בג'ונגלים האדירים של תת היבשת ההודית. התכנית משלבת גם את שמורת הטבע קזירנגה, ביתם של אחרוני הקרנפים האסייאתיים בתת היבשת ההודית. כמו כן, התכנית כוללת ביקור בעיר המרתקת ג'איפור, שם בנוסף לביקור באתרי תרבות ומורשת, תתנסו בקורס בישול הודי אמיתי!
6 בספטמבר 2017
חופשת חורף באיסלנד עולם הספארי

חופשת חורף קסומה באיסלנד

טיול חורפי קסום בארץ האש והקרח, ארץ הקרחונים והגייזרים, הלגונות והמעיינות החמים. בחורף מהווה איסלנד מוקד משיכה איכותי ביותר לצפייה באורות זוהר הקוטב, אשר נראים ממקומות רבים מאוד בצורה ברורה ומרשימה. התכנית כוללת מגוון רב של אתרי הנוף מדהימים, בנהיגה בכבישים טובים ובנוחות מירבית.
5 בספטמבר 2017
ספארי וצפרות בסרי לנקה עולם הספארי

תכנית ספארי וצפרות מקיפה בסרי לנקה

תכנית שכולה טבע הכוללת ביקור במגוון רב של שמורות, בתי גידול שונים, וחיות בר שונות. התכנית כוללת מגוון רב של אמצעים לחיפוש חיות בר וציפורים – ברגל, ברכב ובשייט. בנוסף, משולבים בתכנית תכנים לימודיים, אשר יעשירו את ידיעותיכם במגוון נושאים הקשורים לפולקלור והמנהגים המקומיים.