ספארי בשמורת Huai Kha Khaeng

חווית ספארי בשמורה המוגנת ביותר בתאילנד

שמורת הטבע Huai Kha Khaeng, שוכנת במערב תאילנד, כ-320 ק"מ מבנגקוק, ליד Nakhon Sawan ו Uthai Thani.

שמורה זו היא המוגנת ביותר בתאילנד, וככזו, זוכה למעט מאוד תיירים יחסית לשמורות טבע אחרות, וזאת בכדי להגן על מגוון חיות הבר, כגון הפיל האסיאתי, כלב הבר, והטיגריס, הקוראים לשמורה זו, בית. הנושא המרכזי בשמורה זו הוא תצפית על חיות הבר. אין כאן מפלים מרגיעים, או מערכת שבילים מסועפת. הלינה הינה ברמה בסיסית, התפריט בסיס, ותנאי המחייה מינימאליים. המקום מתאים לחובבי חיות בר וצלמים, שיש להם סבלנות להמתין להגעתן של חיות הבר.

השמורה פתוחה כל ימות השנה, אולם חדשי החורף הקרירים והיבשים מבטיחים את הסיכוי הגבוהה ביותר לצפות בחיות הבר של הג'ונגל התאילנדי המשובח בשמורה.

תקופת ביקור מומלצת: נובמבר – מאי

חיות הבר בתכנית: הפיל האסיאתי, כלב הבר האסיאתי, קופים, התנין הסיאמי, איילי סמבר, קופי גיבון ועוד ועוד...

תכנית לדוגמה:

יום 1: Huai Kha Khaeng
היום תתחילו בנהיגת ספארי אל תוך השמורה בחיפוש אחר בעלי החיים. הליכה קצרה תוביל אתכם למגדל התצפית, שם תצפו בגדות הנהר הראשי בשמורה. בצהריים, תסעו למסעדה שבשמורה, שם תהנו ממגוון הציפורים המקומיות. אחר הצהריים תצאו להליכת שטח בג'ונגל, ולקראת ערב תצאו שוב לנהיגת ספארי בשמורה.

יום 2: Huai Kha Khaeng
עם שחר תצאו שוב לספארי רכוב בשמורה. לאחר מכן תסיירו בחלקים אחרים של הג'ונגל, שם תחפשו את קופי הגיבון. לאחר ארוחת הצהריים, תצאו שוב לנהיגת ספארי ותתמקמו במגדל התצפית לתצפית ערב.

יום 3: Huai Kha Khaeng
היום תבקרו במגדל התצפית. לאחר מכן תצאו שוב להליכה קצרה בג'ונגל, או לנהיגת ספארי.
התכנית תסתיים בצהריים