טיול מאורגן מקיף בקמבודיה ובויטנאם

אל הלא נודע – מסע מרתק לווייטנאם וקמבודיה

18 ימים, 17 לילות, 16 ימי טיול מלאים וגדושים

הטיול לווייטנאם וקמבודיה כולל את מירב האתרים ונקודות הציון המשמעותיות והמגוונות, בדגש אדם ונוף.

פסגות נישאות, רכבלים ארוכים עם נוף עוצמתי, סלעים מזדקרים בים וביבשה, טרסות אורז, מטעי פירות אקזוטיים ולא מוכרים, איים קטנים בלב דלתת המקונג, נהרות רחבים, ג'ונגל טרופי, מישורים אינסופיים, שטחים מוצפים, מקדשים מרשימים, פגודות, סמטאות ציוריות, ערים עתיקות, דרקונים מעופפים, תיאטרון בובות על המים – עדות לתרבות ויצירתיות מפוארת, צבעוניות, מלאכות יד מסורתיות, רקמות, לבוש מסורתי שבטי, עשבי תיבול ריחניים, מטעמים וניחוחות, מרק פו, שרפרפי פלסטיק קטנים, שווקים מלאי כל טוב, קולינריה משובחת, נשים בכובע קש קוצרות אורז באמצעות מגל, ילדים חורשים שדה עם תאו מים, מיליוני אופנועים עמוסי אנשים וסחורות, חקלאות ופשטות כפרית, מבנים אירופאים מפוארים, רוגע ונחת, כאוס תעבורתי מחריש אוזניים, מלחמה ארורה.

כל אלה ועוד יסחררו את כל חושנו, ולבנו יצא אל האנשים מסבירי הפנים, השמחים בחלקם, שהחיוך לא מש מפניהם.

תכנית הטיול

30.3.2020, יום ב' – המראה מנתב"ג בשעות אחה"צ

יום 1 (31/3, יום ג'): Bangkok –Siem Reap   

נחיתה בסיאם ריפ, קמבודיה, והעברה למלון – לינה בסיאם ריפ.

המעוניינים יוכלו לצאת מהמלון בתוקתוק לבילוי ערב ברחוב הבילויים המקומי הרועש, לטעום מהאווירה המקומית.

יום 2 (1/4, יום ד'): סיאם ריפ, קמבודיה  – מקדשים עתיקים ואמנות מקומית

הבוקר נצא לביקור בעיר העתיקה אנגקור טום (Angkor Thom).

העיר העתיקה הייתה בירתה האחרונה של האימפריה החמרית, אחד המרהיבים בפלאי העולם. האתר ממוקם בג'ונגל ומקדשיו מעוררי הייראה יקחו אותנו אל עבר מפואר, קסום ומיסתורי. נבקר במגוון רב של מקדשים, כולל במקדש הבאיון, אשר במרכזה של העיר.

אחר הצהריים נבקר במקדש Angkor Vat המפורסם, אשר נבנה במאה ה 12. קירות המקדש מעוטרים בדמויות מדת ההינדו, ומפורסם בזכות כ-2000 דמויות הרקדניות המעטרות אותו בשלל תסרוקות.

לסיום היום, נבקר ב Artisance D’Angkor – מרכז ללימודי אמנויות מקומיות, אשר הוקם בשנת 1992, במטרה לתמוך באמנים מקומיים, ולעזור במציאת תעסוקה לבני המקום בשימור האמנות המסורתית.

ארוחת ערב במסעדה מסורתית כולל ריקודי פולקלור (Aspara Dance)

לינה כאמש

יום 3 (2/4, יום ה'): סיאם ריפ – פנום פן  – חקלאות קמבודית, ובירת קמבודיה

נצא לשייט בסירה קטנה ב-Tonle Sap – אגם מים מתוקים מהגדולים בעולם, ליבה של החקלאות הקמבודית. מפלס המים וגודל האגם משתנה עונתית, וכך גם חיי התושבים שמסביבו. במהלך השייט נתרשם מבתי התושבים הצפים, מיערות מוצפים, ומעושר נופי ותרבותי עצום.

אחר הצהריים נטוס לפנום פן – בירת קמבודיה.

עם הגיענו למלון, נצא לטיילת שלאורך נהר המקונג (עליו נשוט למחרת), ולשוטטות בשוקי הלילה המעניינים.

לינה בפנום פן

יום 4 (3/4, יום ו'): פנום פן – צ'או-דוק על המקונגאתרים בפנום פן ומעבר בשייט לוויאטנאם

בתחילת היום נבקר באתרים ההיסטוריים Toul Slend Prison, הארמון המלכותי והמוזאון הלאומי, ומקדש פום, ככל שיאפשר לנו הזמן.

בצהריים, נעלה על סירה מהירה איתה נחצה את הגבול לוויאטנם על נהר המקונג למעבר הגבול Chau Doc. השייט אורך כ-4 שעות כולל הליך הכניסה לוייאטנם. שייט זה והימים הבאים יחשפו אותנו לחיים בדלתת נהר מקונג – סל האורז וסל הפירות של דרום וייטנאם.

לינה בצ'או-דוק

יום 5 (4/4, שבת): צ'או-דוק – קאן-טוֹ  –   אורחות החיים על דלתת המקונג – פרק א'

עם שחר נסייר בשווקים הצבעוניים והתוססים של צ'או-דוק.

במהלך היום נשוט בסירה בינות לבתים הצפים ב-Chau Giang, ונלמד על אורחות חיי המקומיים. נשמע על התפשטות האסלם באזור, ונבקר בכפר אסלמי, הבנוי על כלונסאות.

נמשיך בנסיעה של כשלוש שעות לקאן-טו – העיר הגדולה ביותר בדלתא. עם ההגעה נסייר בטיילת, בגשר הלוטוס ובשוקי הלילה המקומיים.

לינה בקאן-טו (Can Tho)

יום 6 (5/4, יום א'): קאן-טו – דלתת המקונג – סייגון –  אורחות החיים על דלתת המקונג – פרק ב'

הבוקר נצא לסיור בשוק הסיטונאי הצף של קאי-ראנג. זהו אחד משוקי המים התוססים ביותר בשפך המקונג, ומגוון רב של סחורות מוצגות כאן למכירה.

נמשיך בנסיעה בדרכי נוף עד הגיענו לרציף Vinh Long, שם נעלה לספינת עץ ונפליג במורד המקונג, לכיוון קאי-בָּה, אשר בעומק הדלתא.

במהלך השייט, נבקר במפעלים ביתיים לייצור לבנים, נייר אורז, נודלס, ונתקל בסירות מסחר קטנות לרוב. נבקר באיים ירוקי עד ברחבי הדלתא, ונשוט ביובלים קטנים בין כפרים וגנים. נאכל ארוחת צהריים באחד מהבתים במקום, אשר קיים כבר מאות בשנים.

לאחר מכן נמשיך בנסיעה לסייגון – הו צ'י מין סיטי – העיר הגדולה בוויאטנאם. כבר בכניסה לעיר, נתרשם מנהר התנועה השוטף את רחובות סייגון.

לינה בסייגון

יום 7 (6/4, יום ב'): מנהרות קו-צ'י וסייגון – מלחמת וויאטנאם וסיור בסייגון

לאחר ארוחת הבוקר, נצא מסייגון למחוז קו-צ'י. הנוף העירוני יישתנה לנוף של שדות אורז, ולכפריים אשר מייבשים איטריות בצידי הדרכים – מחזה אופייני לדרומה של ויטנאם.

בקו-צ'י נשמע על הטרגדיה של מלחמת וייאטנאם, או כפי שהיא מכונה על ידי המקומיים  – המלחמה האמריקנית. נבקר במנהרות התת קרקעיות אשר נחפרו על ידי הויאטקונג במלחמות עם הצרפתים והאמריקאים. נוכל לדמיין את חייהם של לוחמי הגרילה, שפעלו מתוך המנהרות.

לאחר ארוחת הצהריים נצא לסיור ברחבי סייגון באתרי מורשת ותרבות כגון ארמון האיחוד, הארמון הנשיאותי ובשוק הגדול.

ארוחת ערב במסעדת KOTO – מסעדה עם סיפור מעצים ומרגש.

לינה כאמש

יום 8 (7/4, יום ג'): סייגון – ד-ננג – גבעות בא-נא – הוי-אן – יום באתר הבילוי של וייאטנם המודרנית

טיסת בוקר לדננג. לאחר הנחיתה ניסע לגבעות בה נה. שם, נבלה יום שלם בפעילות מגוונת בפארק השעשועים המיוחד. יום הסיור כולל תצפיות מרהיבות באויר הפתוח, נסיעה ברכבל לפסגה הגבוהה ביותר, ובנסיעה הארוכה ביותר בעולם, תוך תצפיות מדהימות על הסביבה הייחודית. נבקר בפגודות, באתרים היסטוריים, ובגשר הזהב, המכונה גשר הידיים – אחד מעשרת הגשרים היפים בעולם.

לקראת אחר הצהרים המאוחרות, נגיע למלוננו בעיר הוי אן. בשעת ערב נצא להתרשם מהעיר העתיקה, הציורית והמוארת במאות פנסים צבעוניים.

לינה בהוי אן  (Hoi-An)

יום 9 (8/4, יום ד' – ערב פסח): הוי-אן  – סיור בהוי-אן וליל סדר בוויאטנם

יום שכולו מוקדש להוי-אן – עיר עם מורשת תרבותית עתיקה, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסקו. נטייל בסימטאות, נבקר ברחובות העתיקים, במקדשים, בגשר היפני המקורה – סימלה של העיר, בבית חנות – בית צינור, פגודות מקושטות, בתים של אישים רמי דרג מהעבר, ונתרשם מההיסטוריה העשירה של המקום.

הסיור יכלול ביקור בסדנאות אמנות וכן בסדנת ללימוד הכנת פנסים הכ"כ אופייניים להוי-אן. בתום הסדנא יוכל כל משתתף לקחת את "האור של הוי-אן" הביתה למזכרת.

זמן חופשי עד הערב.

ארוחת ערב בבית חבד – ליל סדר פסח. חג שמח!

לינה בהוי אן

יום 10 (9/4, יום ה'): ד-ננג – האנוי – סיור מרתק בהאנוי

בשעת בוקר מוקדמת מאד נעלה על הטיסה להאנוי.

לאחר הנחיתה, נצא ליום סיור מלא בהאנוי. עיר הבירה של וויאטנאם, ואחת מהעתיקות והיפות בדרום מזרח אסיה. בלב העיר רובע עתיק בן 600 שנה, וסביבו עיר בת 100 שנה. רחובות צרים של הרובע העתיק לצד בניינים מרשימים ושדרות רחבות.

ההיסטוריה של האנוי יצרה קולינריה משובחת. שילוב בין מטבח סיני, צרפתי וויאטנמי מסורתי. את כל אלה ועוד ננסה לחוות, לטעום ולהרגיש בביקורנו בהאנוי.

במהלך הסיור, נבקר באתרי תרבות ומורשת חשובים, וביניהם מקדש הספרות והאוניברסיטה הראשונה בויטנאם. האוניברסיטה הוקמה במקדש, ומטרתה הייתה לחנך את בני האצולה. באוניברסיטה גנים יפים וארכיטקטורה ייחודית, אשר מאפשרת הצצה לוייטנאם הקדומה.

לאחר מכן נבקר ב One Pillar Pagoda, המקדש החשוב ביותר בויטנאם. משם נמשיך לאגם המערבי ולמקדש בודהיסטי, ומשם לארוחת צהריים במסעדה סינית מצויינת.

לאחר ארוחת הצהריים נבקר במוזאון האתני, שם נתרשם מתצוגות העוסקות בקבוצות השונות בוייטנאם, בשבטים השונים ובמנהגים השונים. לקינוח, נצפה בתיאטרון בובות המים, אמנות צפון ויטנאמית ייחודית ומפורסמת, ששורשיה בשדות האורז המוצפים.

הסיור ישלב גם נסיעה בסייקלו, אופני המונית המקומית.

את ארוחת הערב נאכל בשוקי המזון המרתקים, בדוכני מזון עממיים, על כסאות פלסטיק נמוכים, בהדרכת מדריך מקומי שיסביר על אורח החיים הוויאטנמי. נטעם מאכלי ים שונים, נודלס, ספרינג רול וכדומה. נסיים בבית קפה מקומי בטעימת קינוחים.

לינה בהאנוי

יום 11 (10/4, יום ו'): האנוי – לו-קאי – קולינריה בהאנוי וחוויית רכבת לילה…!

דמיינו כי הנכם מסיירים בין המטעמים הקולינריים הטובים ביותר בהאנוי בהדרכת מומחה… זה בדיוק מה שנעשה היום! לאחר ארוחת הבוקר, נפגוש שף מומחה, ובהנחייתו, נסייר בין דוכני הרחוב, ונגלה פינות מזון מעניינות, אשר נסתרות מעיניו של המטייל הממוצע. במהלך הסיור נגלה עולם קולינרי עשיר ומרתק, תוך כדי טעימות מזון שייגרו את חושינו.

לאחר מכן, שיעור בישול וויאטנאמי איכותי במסעדת KOTO, בה ניישם את תובנות היום!

אחר הצהריים חפשיים לשיטוט, קניות, למנוחה ולהתארגנות לקראת נסיעת הלילה לאזור סא-פה.

בשעה 21:30, נעלה על רכבת לילה ללו קאי, שער ההגעה לסא-פה

לינה ברכבת – לילה טוב!

יום 12 (11/4,שבת): הר פנסיפאן – סא-פה – נופיה האלפיניים של צפון ויאטנאם

ברוכים הבאים לצפון וויאטנאם. עם הגיענו ללו-קאי (עם אור ראשון), נשים פעמנו לעיירת הנופש סא-פה. לאחר ארוחת הבוקר, נעלה על הרכבל לפסגת הר פנסיפאן, בגובה 3143 מטרים, שם נהנה מנופים דרמטיים וציוריים. נרד ברגל מהפיסגה דרך הנופים הקסומים, פגודות ופסלים מרשימים, ונמשיך לתחתית ההר באמצעות אותו רכבל.

לאחר הירידה, נמשיך בנסיעה בדרך עפר כחצי שעה, עד הגיענו למפלי Silver. זוהי נקודת נוף קסומה, בה נהנה מהליכה ביער לח ומפלי מים.

נמשיך בנסיעה ל"שער גן העדן" ול-Tran Ton Pass, מעבר ההרים הגבוה ביותר בויטנאם (2684 מטר). שם נהנה מהליכה על הרכס, ממנו נוכל להתרשם משני צידיו של אזור ההר Hoang Lien Son.

לקראת ערב, נעשה דרכנו לסא-פה, תוך כדי עצירה בדרך במרכז מקומי לעשבי מרפא, שם נלמד על השימושים השונים של צמחי האזור.

כדאי להצטייד בנעליים סגורות עקב הרטיבות באזור

לינה בסאפה.

יום 13 (12/4, יום א'): בק-הא – שוק יום א' – הוויה מקומית צבעונית

בשעת בוקר מוקדמת נצא בדרך נוף הררית לעיירת ההרים הקטנה באק-הה, המתעוררת לחיים בכל יום ראשון – היום בו מתקיים השוק המקומי הגדול באזור. השוק מושך אליו את אנשי השבטים המקומיים עם סחורותיהם, כשהם לבושים בתלבושת האופיינית לכל שבט. מגוון הצבעים, התלבושות, הסחורות, הריחות, הקולות, הפנים המחייכות אינסופי. לנו רק נותר לבחור באיזו דרך לשמר את החוויה.

בתום הביקור בשוק, בדרכנו חזרה לסא-פה, נעצור לבקר בבתי התושבים, ונחווה את אורחות חייהם.

לינה כאמש

יום 14 (13/4, יום ב'): טיול רגלי בכפרים מקומיים ונסיעה חזרה להאנוי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא להליכה של חצי יום בכפרים האנג דה וסאו צ'ואה. זהו מקום מושבים של אנשי ה Black Hmong. שם תוכלו להתרשם מבני השבט שהפיתוח והקידמה פסחו עליהם…

הסיור יסתיים בשעה 14:00 ויאפשר לנו לנוח מעט ולהתארגן לקראת הנסיעה בשעה 16:00 להאנוי. האוטובוס יגיע להאנוי בשעה 21:30.

לינה בהאנוי

יום 15 (14/4, יום ג'): נופי קארסט יבשתיים ושייט בנהר האדום

נצא מהמלון בדרכנו דרומה. לאחר שעתיים וחצי של נסיעה באזורי הספר הכפריים, נגיע להואה לוּ  (Hoa Lu), הבירה הקדומה של וייטנאם. נבקר במקדשים שנבנו עבור השליטים משושלת דין ולֶה, אשר שלטו בוייטנאם משנת 968 עד 1009 לספירה. אם יהיה לנו כוח, ובהתאם ללוח הזמנים, נעפיל לראש הקראסט (כחצי שעה טיפוס), ונזכה לנופים מרהיבים.

לאחר ארוחת הצהריים, אותה נסעד במסעדה ויטנאמית טיפוסית, נמשיך בסיור בין הכפרים, ונזכה להזדמנויות צילום נהדרות!

אחר הצהריים, נשוט בסירה קטנה לאורך הנהר האדום, כשמסביבנו שדות אורז שמתוכם מתנשאים במלוא הדרם צוקים – נופי קראסט מרהיבים.

לינה בנין בין (Ninh Binh)

יום 16 (15/4, יום ד'): שייט חלומי במפרץ הא-לונג. לינה על המים

עם בוקר ניסע כשעתיים להאי-פונג (Hai Phong), משם נצא ליום מלא בשייט.

מפרץ הא-לונג נכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו. הא-לונג פירושו הדרקון יורד. האגדה מספרת שהאיים הרבים במפרץ נוצרו מצליפת זנבו של הדרקון. למעלה מ-2000 איים קטנים מזדקרים במימי הטורקיז של המפרץ. השייט במפרץ הוא חוויה קסומה!

בצהרים לאחר קבלת פנים ומשקה קל, נקבל הוראות בטיחות, ונתחיל בהפלגה אל מפרץ הא-לונג (Ha-long Bay). השייט ייקח אותנו בין איים קטנים, לאזור שמורת קאט בָּה. לאורך השייט, נהנה מבופה עשיר. נסייר במערת Trung Trang אשר במרכז שמורת קאט בה. אל המערה נגיע באוטובוס, דרך היערות בשמורה. בחזרה לספינה המעוניינים יוכלו לשכשך בבריכת טורקיז במימי המפרץ.

ארוחת ערב חגיגית על הסיפון. עד הלילה נהנה משהייה על הסיפון ומבחר פעילויות.

לינה על הספינה.

**סדר הופעת האתרים יכול להשתנות

יום 17 (16/4, יום ה'): פרידה ממפרץ הא-לונג – כפר הקדרים – האנוי

היום נתעורר מוקדם לתצפית זריחה מרהיבה במפרץ, ולשיעור תאי צ'י מרענן. לאחר ארוחת בוקר מצומצמת, נצא לשחייה או לשייט קיאקים במימי המפרץ. מאוחר יותר, נהנה מארוחת בופה מלאה. הסירה תמשיך במסעה בינות לתצורות הסלע במפרץ, עד להגעתנו חזרה למזח. עם סיום התכנית נעזוב את המפרץ וניסע  להאנוי (כשעתיים וחצי נסיעה). בדרכנו, נבקר בכפר הקרמיקה Bac Trang.

ארוחת ערב חגיגית לסיום הטיול, אצל ידידינו משכבר במסעדת KOTO.

לינה בהאנוי.

יום 18 (17/4, יום ו'): מוכרחים לחזור הביתה…!

בשעות הבוקר נצא לשדה התעופה בזמן לטיסתנו הביתה.

 

 

עלות הטיול: 3061$

עלות הטיסה: 1260$ נכון להיום. יתכנו שינויי מחיר בהתאם לזמינות מקום.

*** קיום הטיול מותנה במינימום של 10 משתתפים

עם ההרשמה יש לשלם דמי רצינות על סך 200$ למשתתף. סכום זה הינו חלק מתשלום הטיול וינוכה מהתשלום הראשון המפורט בהמשך.

במקרה של אי קיום הטיול, יוחזר הסכום במלואו.

בכדי לשריין את מחיר הטיסות מקומות הלינה ואת שרותי הקרקע, ולשמור על מחיר התכנית, נדרשת מקדמה בגובה 50% מערך ההזמנה, בניכוי דמי הרצינות, לתשלום בתוך שבוע מרגע אישור קיום התכנית ב 20/12/2019.

תשלום שני על סך 50% מערך ההזמנה, עד 20/2/2020

התשלום בשקלים על פי שער מכירת המחאות של בנק הפועלים ביום התשלום

*** לא ניתן לקבוע את מחירן הסופי של הטיסות הבין לאומיות עד לסיום מועד ההרשמה בתאריך 20/12/2019

כלול במחיר:

  • לינה בחדר זוגי
  • לינה ברכבת על בסיס שניים בתא
  • כלכלה: חצי פנסיון, למעט יום הנחיתה בקמבודיה, והיום השמיני לטיול. בנוסף, ינתנו עוד 4 ארוחות נוספות.
  • מדריך דובר אנגלית באתרים השונים, כמפורט בתכנית
  • הסעות והעברות כמצויין בתכנית, ברכב ממוזג
  • כניסות לכל האתרים בתכנית
  • שייט במקומות המוזכרים בתכנית
  • עזיבה מאוחרת ביום הנסיעה לסאפה
  • טיסות פנימיות כבתכנית
  • טיפים
  • מדריכה ישראלית – דורית לוי
  • ויזה לויטנאם – ויזות יטופלו על ידי עולם הספארי.

לא כלול:

  • ויזה לקמבודיה – להצטייד בתמונת פספורט
  • מיסים שונים במקדשים השונים – יכולים לגבות ללא הודעה או התראה מראש
  • טיסות בינלאומיות
  • ארוחות שאינן כלולות
  • כל מה שאינו כלול בסעיף "כלול במחיר" לעיל

הערות חשובות:

  1. הנרשמים לטיול חייבים לתאם 5 שבועות לפני מועד הנסיעה, תור במרפאת מטיילים, כדי לקבל ייעוץ וחיסונים כנדרש
  2. מפגש קבוצה יתקיים בתאריך 12.3 בשעה 19:00. המקום יקבע בהמשך

 

 

 

המלונות בתכנית (שילוב של 3 ו 4 כוכבים):

CITY

HOTEL/ CRUISE ROOM TYPE More information
Siem Reap Saem Siemreap Hotel Deluxe Pool View Room http://www.saemsiemreaphotel.com/
Phnom Penh Amanyaja Pancam Suite Hotel Junior Suite room https://www.amanjaya-suites-phnom-penh.com/
Chau Doc Victoria Nui Sam Lodge Superior room https://www.victoriahotels.asia/en/hotels-resorts/nuisam
Can Tho TTC Premium Hotel Can Tho Deluxe River View http://cantho.ttchotels.com/vi
Ho Chi Minh City Northern hotel Deluxe room

https://www.northernhotel.com.vn/

Hoi An Laluna Hoi An Riverside Hotel & Spa Superior room http://lalunahoian.com/
Hanoi Hanoi Pearl Deluxe City view https://hanoipearlhotel.com/
Train Hanoi – Lao Cai Fanxipan Express train Superior (Private cabin for 2 persons) https://vietnam-railway.com/train/sapatourist/fansipan-express-train
Sapa Sapa Eco Bungalow Deluxe Bungalow with Mountain view https://sapaecobungalow.com/
Sapa- Hanoi Sapa Express Bus Standard https://sapaexpress.com/en
Hanoi Hanoi Pearl Deluxe City view https://hanoipearlhotel.com/
Ninh Binh Ninh Binh Hidden Charm Hotel & Resort Superior room http://hiddencharmresort.com/
Cat Ba – Lan Ha Bay Peony cruise Deluxe Balcony http://halongpeonycruises.com/

טיסות פנים בתכנית:

AIRLINE ROUTE
Cambodia Angkor Air (K6108 @15:25-16:25) 02 Apr 2020 Siem Reap-Phnom Penh
Vietnam Airlines VN112 SGN-DAD 0800 0920)  07 Apr 2020 Ho Chi Minh – Danang
Vietnam Airlines (VN154 DAD-HAN 0600 0720) 09 Apr 2020 Danang – Hanoi

 

 

 

תנאי ביטול והחזרים כספיים:

מעל 60 ימים מיום הטיול – אבדן דמי רישום בסך 75$ לאדם

30-59 ימים מיום הטיול – אבדן של 20%

29-15 ימים מיום הטיול – אבדן של 40%

14-7 ימים לפני מועד הטיול – אבדן של 60%

פחות מ-7 ימים – ללא החזר

*** עלות הטיסות הפנימיות על סך 183$ לאדם לא ניתנת להחזר במקרה ביטול או שינוי

איך מתקדמים מכאן?

  • אם הנכם מוכנים להירשם לטיול, אנו נשלח לכם הודעת תשלום מסודרת, בה יופיע סדר התשלומים, אופי התשלום וכן תנאי ביטול והחזרים כספיים.
  • ניתן לשלם בכרטיס אשראי, בהעברה בנקאית ובמזומן. עלות התכנית מבוססת על ההנחה כי תעדיפו לשלם בהעברה בנקאית, הדרך הזולה ביותר לתשלום.
  • יש לשלם את יתרת הסכום עד 6 שבועות מיום תחילת הטיול. באם הזמנת הטיול מתבצעת פחות מ 6 שבועות לתחילת הטיול, יש לשלם עבור התכנית במלואה, במעמד אישור התכנית.

נושאים כלליים:

  • ויזות – יש להצטייד בויזות מתאימות ליעדי התכנית, ולהכיר את נהלי קבלת הויזה ביעדים בהן נדרשת. בדרך כלל ניתן לקבל מידע זה בעת רכישת כרטיסי הטיסה. ניתן לבדוק ולהתייעץ איתנו.
  • דרכונים – יש לוודא כי תוקף הדרכון בעת היציאה לטיול הינו מעל 6 חודשים.
  • ביטוח רפואי – על הלקוח לרכוש את הביטוח רפואי המתאים לתכנית. האחריות על כך הינה בלעדית על הלקוח. מומלץ לרכוש בנוסף, גם ביטוח ביטול מכל סיבה.
  • חיסונים – על הלקוח לברר את החיסונים הנדרשים ביעד הטיול במרפאת המטיילים הקרובה למקום מגוריו.
  • שינויים בתכנית: למרות המאמצים הרבים המושקעים בתכנון הטיול ובביצועו, הרצון, המחשבה והכוונה לספק טיול נטול דאגות, ייתכנו מצבים בהם עקב פגעי מזג אויר, מצב כבישים, מתיחות פוליטית וכדומה, יהיה צורך לבצע שינויים במהלך התכנית.

שינויים אלו יכולים לכלול שינוי בסדר האלמנטים בתכנית, שינוי במקומות הלינה וכדומה.

אנו מפצירים במטייל להיות סבלני ופתוח לשינויים כאלו, מתוקף יחסי האמון ביננו וההבנה כי כל השינויים, במידה ויבוצעו, נועדו לאפשר המשך מוצלח של הטיול.

 

          עולם הספארי מאחלת לכם טיול מוצלח ומרתק!