ספארי צילום

10 במאי 2016
טיול בבהוטן עולם הספארי

בהוטן הפראית – מסע בעקבות חיות הבר של בהוטן

מסע מרתק בעקבות חיות הבר של ממלכת בהוטן. טיול המשלב נהיגות נוף וטרקים בשמורות הטבע הפראיות של בהוטן. במהלך הטיול תחשפו לתרבות הבודהיסטית השמורה בבהוטן ותזכו לתצפית נדירה בחיות הבר המרהיבות של דרום מזרח אסיה, אשר זוכים בבהוטן להגנה יוצאת דופן.
7 באפריל 2016
צילום דובים בפינלנד עולם הספארי

ספארי צילום בפינלנד

בסמוך לגבול בין רוסיה לפינלנד מצוי אזור הקומו (Khumo), אשר בלב יער הטייגה. אזור זה מפורסם בבעלי החיים הרבים המתקיימים בו, ביניהם הדובים החומים, הזאבים והגרגרנים. היערות העשירים והאגמים מספקים הזדמנויות צילום נדירות מטווח אפס, על רקע נופים שונים, המשתנים לאורך השנה, בהתאם לעונות השנה.
7 באפריל 2016
צילום פומה בפטגוניה צ'ילה עולם הספארי

צילום פומה בפטגוניה

הרפקאת צילום ייחודית בשמורת טורס דל פיינה, בפטגוניה הצ'יליאנית. מסע לחיפוש וצילום בעלי החיים הייחודיים של השמורה, בהובלת מדריך מקצועי וצוות גששים מיומן. מעקב יום יומי אחר בעלי החיים המסתוריים של פטגוניה, ומפגש מסעיר עם הפומה המלכותית, על רקע הנופים המדהימים בשמורה ושלל בעלי החיים בה.
7 באפריל 2016
יגוארים בפנטנאל עולם הספארי

יגוארים בפנטנאל

הפנטנאל נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לצפייה ביגוארים בטבע. זאת אם יודעים היכן לחפש אותם.. בתכנית זה תקדישו מספר ימים לשייט בנהרות האזור, בליווי מדריך מנוסה, דובר אנגלית, ובעל ניסיון מוכח באיתור יגוארים וחיות בר נדירות נוספות.
7 באפריל 2016
דובים באסטוניה עולם הספארי

ספארי דובים באסטוניה

חווית טבע בשמורה העשירה ביותר בדובים באסטוניה, הפנינה האירופאית. תכנית בת 4 ימים, שניתן בקלות לשלבה במהלך הביקור באסטוניה. בתכנית תזכו להדרכה מקצועית ולביקור באתרים מרתקים ומעניינים, שלא רבים מגיעים אליהם.
7 באפריל 2016
ספארי צפרות באסטוניה עולם הספארי

צפרות אביב באסטוניה

אסטוניה, השוכנת בנתיב הנדידה המזרח אטלנטי היא במה למופע המדהים של נדידת מליוני ציפורים. עונת האביב הינה מושלמת לתצפיות איכותיות בציפורים הנודדות, המגיעות בחזרה לאתרי הקינון שלהם, עם התעוררות הטבע האסטוני מעונת החורף. בתכנית משולבת תצפית דובים ביער הגדול ביותר באסטוניה, שם מתקיימת אוכלוסיית הדובים מן הצפופות באירופה.
7 באפריל 2016
טיול צפרות ספארי בבולגריה עולם הספארי

פסק זמן של צפרות בבולגריה

טיול יפהפה במרחבים הפראיים של דרום בולגריה בדגש על מגוון הציפורים במקום. את הטיול תתבלו בטיולי יום קצרים בטבע בליווי מטעמים מקומיים. ניתן בקלות לשלב טיול זה בחופשתכם בבולגריה
7 באפריל 2016
טיול צפרות בבולגריה עולם הספארי

צפרות אביב בבולגריה

טיול מקיף בנופים ההרריים המדהימים של בולגריה, עם גיחה קצרה לאגם קרקיני ביוון, אשר נחשב לגן עדן לצפרים. תכנית זו כוללת תצפיות על ציפורים רבות, במספר בתי גידול משובחים. ביקור באזורים אלו בעונה זו של השנה מבטיח הנאה גם ממיני פרחים, פרפרים, ובעלי חיים רבים אחרים.