אמריקה

7 באפריל 2016
יגוארים בפנטנאל עולם הספארי

יגוארים בפנטנאל

הפנטנאל נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לצפייה ביגוארים בטבע. זאת אם יודעים היכן לחפש אותם.. בתכנית זה תקדישו מספר ימים לשייט בנהרות האזור, בליווי מדריך מנוסה, דובר אנגלית, ובעל ניסיון מוכח באיתור יגוארים וחיות בר נדירות נוספות.
7 באפריל 2016
צילום פומה בפטגוניה צ'ילה עולם הספארי

צילום פומה בפטגוניה

הרפקאת צילום ייחודית בשמורת טורס דל פיינה, בפטגוניה הצ'יליאנית. מסע לחיפוש וצילום בעלי החיים הייחודיים של השמורה, בהובלת מדריך מקצועי וצוות גששים מיומן. מעקב יום יומי אחר בעלי החיים המסתוריים של פטגוניה, ומפגש מסעיר עם הפומה המלכותית, על רקע הנופים המדהימים בשמורה ושלל בעלי החיים בה.
7 באפריל 2016
המעבר לפטגוניה צ'ילה עולם הספארי

המעבר לפטגוניה

הרפתקאה מרתקת בארץ האש, הכוללת את האתרים הטובים ביותר בפטגוניה, בצ'ילה ובארגנטינה, ברמת אירוח מעולה ואל מול נופים שאין שני להם בכל העולם!!
7 באפריל 2016

חבילת טיפוס על הר ה-Chirripo בקוסטה ריקה

הר הצ'יריפו (Chirripo), המתנשא לגובה של 3,819 מטר הוא הגבוה ביותר ברכס Talamanca החוצה את קוסטה ריקה, ומצוי בשמורת צ'יריפו. הנופים בשמורה מיוחדים במינם, ובהם עמקים שנוצרו כתוצאה מנסיגת קרחונים לפני מיליוני שנים. השמורה הינה בית גידול ל עשרות מיני ציפורים חלקן נדירות ביותר ויונקים גדולים כמו יגואר, פומה וטפיר.
7 באפריל 2016

חווית ספארי אתגרית בקוסטה ריקה

חוויה מקיפה בשמורות הטבע הטובות והמעניינות ביותר בקוסטה ריקה. טיול שכולו טבע, נופים, הרי געש, חיות בר ייחודיות, ציפורים בשלל צבעים, אגמים, מפלים, ובשילוב של אטרקציות אתגריות שישאירו אתכם עם טעם של עוד.
7 באפריל 2016
דובי קוטב במניטובה עולם הספארי

תצפית בדובי קוטב במניטובה

חבילת ספארי בסימן "נדידת" דובי הקוטב לאורך מפרץ הדסון. חבילה זו כוללת נסיעה ברכבי שלג מיוחדים ברחבי הטונדרה, טיסה במסוק לאורך מפרץ הדסון ואפשרות לטיול במזחלות כלבי האסקי. כל זאת, ברמת אירוח הגבוהה ביותר.
7 באפריל 2016
נהיגה עצמית באלסקה עולם הספארי

טיול מקיף בנהיגה עצמית באלסקה

מסלול זה בנוי על התכנית הקלאסית לאלסקה, אולם מבוסס על נהיגה עצמית בכדי להימנע מהמון המטיילים. בנוסף, טיול בנהיגה עצמית מאפשר להתמקד באתרים המעניינים אתכם באופן, לצאת לפעילויות שונות, בקצב שלכם.
7 באפריל 2016
טיול באלסקה עולם הספארי

טיול מקיף באלסקה

מסע מרתק הכולל ביקור בשמורות הטבע Kenai Fjords, Wrangell St. Elias, Gates of the Arctic, Denali ו Katmai. הביקור בשמורות משלב נסיעה ברכב, ברכבת, שיט וטיסה למפלי הברוקס, שם מתחרים דובי הגריזלי על דגי הסלמון.