טרקים בהודו

8 בספטמבר 2016
טרקים בסיקים הודו עולם הספארי

טרק קטסורי אוראר – מסע בצפון סיקים, הודו

טרק מדהים ביופיו בגן העדן של סיקים. מסלול פנורמי עוצר נשימה, ממנו נשקפות פסגות ההרים של ההימלאיה. מסלול מגוון בין יערות, אגמים והרים אל מול נופם של קרחונים אדירים ופסגות עצומים.
8 בספטמבר 2016
טרק דזונגרי נמבו טרקים בהודו עולם הספארי

טרק דזונגרי נמבו – מסע בצפון סיקים, הודו

טרק זה הינו חוויה ייחודית בטבע הייחודי של סיקים. מסלול הטרק הינו הרפתקני, וכולל נקודות פנורמה ייחודיות, עוצרות נשימה. פריחתם האדומה של צמחי הרודודנדרון מוסיפה ערך ייחודי לטרק, במיוחד על רקע פסגותיהם של ה- Singaliala, Kabru, ופסגות רבות אחרות. טרק זה הינו אחד הטרקים המוצלחים בכל סיקים, והוא מושלם למטיילים מקצועיים וחובבנים כאחד.
24 במאי 2016
טרק האגם הירוק סיקים הודו עולם הספארי

טרק האגם הירוק – מסע בצפון סיקים, הודו

אחד הטרקים הקשים והלא מוכרים בסיקים אשר בהודו. הטרק עובר בין שבטים מבודדים, החיים על פסגות ההרים ובבתי גידול עשירים, סביבת מחייתם של חיות בר רבות. טרק זה הינו חוויה טבע אמיתית, מסעירה וייחודית.
8 במאי 2016
טרק סינגלילה סנדקפו סיקים הודו עולם הספארי

טרק סינגלילה – סנדקפו בסיקים, הודו

פסגת סנדקפו, היא הגבוהה ביותר ברכס סינגלילה, אשר בדרג'לינג, סיקים, וממנה ניתן לראות ארבע מחמש הפסגות הגבוהות בעולם: האוורסט, קנגצ'נג'ונגה, לוטסה ומקאלו. בטרק תטיילו ברכסי הרים מרשימים, וביערות עד, ותשלבו חיפוש אחר הפנדה האדומה, אשר שמורת סינגלילה היא ביתה.
7 באפריל 2016
החיפוש אחר נמר השלג בהודו עולם הספארי

חיפוש אחר נמר השלג

נמר השלג, או כפי שמכונה בידי המקומיים, "רוח הרפאים של ההרים", הוא אחד מבעלי החיים הביישנים והחמקמקים ביותר על פני כדור הארץ. ציד לא חוקי וסחר בפרוותו ובחלקי גופו הם הגורם העיקרי לסכנה שבה נתונה אוכלוסיית נמרי השלג. סביבת מחייתו בהרי ההימאליה, אשר מתנשאים לגבהים של 5800-7600 מטר מעל פני הים, היא מבתי הגידול הקשים ביותר עלי אדמות. עובדה זו שומרת על נמר השלג מפני ציידים בלתי חוקיים, ואבדן שטחי מחייה. בחורף הקשה, עת הטמפרטורות צונחות אל 35 מעלות מתחת לאפס, ופסגות ההרים מתכסות בשלג בלתי עביר, יורד נמר השלג בעקבות טרפו אל גאיות ועמקים אשר בגבהים של 3000-4600 מטר מעל פני הים. החיפוש אחר נמר השלג מתבצע בשמורה המצויינת Hemis, בה מתקיימת האוכלוסייה הגדולה ביותר של נמרי השלג. ההרפתקאה מתבצעת בגבהים של בין 3400-4500 מטר. טמפרטורות היום הינן בין 5 – ל 4 מעלות צלסיוס, ובלילה יכולות לצנוח ל35 -