טיפוס לקילימנג'רו

טיפוס להר הקילימנג'רו. טיפוס פרטי בהדרכה מקצועית ובליווי צוות מקומי מיומן. מגוון מסלולי טיפוס מרתקים ויפהפיים. ניתן להצטרף לקבוצה.

14 ביוני 2017
טרק לקילימנג'רו עולם הספארי

טיפוס לקילימנג'רו במסלול הלמושו

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. הטיפוס במסלול הלמושו הינו אחד מהמסלולים החביבים עלינו מאחר והנופים במסלול זה עוצרי נשימה, וכן מסלול זה זוכה לתנועה דלה יחסית של מטיילים. לא פחות חשוב מכך, שיעורי ההעפלה הינם הגבוהים ביותר יחסית למסלולים אחרים. המסלול הינו קשה ותלול, אולם הטופוגרפיה לאורך המסלול מאפשרת לינה בגובה נמוך יותר מהטיפוס באותו יום, עובדה המשפרת את תהליך האקלום ותורמת להצלחת המסע. את המסלול ניתן להשלים בשבעה ימים, אולם ההארכה לשמונה ימים משפרת דרמטית את הסיכוי להעפיל לפסגתה של אפריקה!
11 במאי 2017
טיפוס לקילימנג'רו עולם הספארי

טיפוס לקילימנג'רו במסלול המצ'מה

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. הטיפוס במסלול המצ'מה הינו אחד מהמסלולים הפופולריים ביותר, שכן שיעורי ההעפלה הינם הגבוהים ביותר יחסית למסלולים אחרים, וכן הנוף הנשקף במהלך הטיפוס הינו היפה ביותר. המסלול הינו קשה ותלול, אולם הטופוגרפיה לאורך המסלול מאפשרת לינה בגובה נמוך יותר מהטיפוס באותו יום, עובדה המשפרת את תהליך האקלום ותורמת להצלחת המסע.
9 במרץ 2017
טיפוס לקילימנג'רו באופניים עולם הספארי

טיפוס אתגרי לקילימנג'רו באופניים

הטיפוס על הקילימנג'רו, "הגג של אפריקה" הינו ארוך ומפרך, אולם שכרו בצידו בשל הנופים המדהימים, והאתגר הכרוך בכך. תכנית ייחודית זו פונה לקהל אתגרי במיוחד – רוכבי שטח רציניים בעלי כושר גופני מעולה, אשר חולמים על אתגר בלתי שגרתי - העפלה לפסגתה של אפריקה באופני שטח! אתגר זה מחייב מלבד כושר גופני גבוה, גם אופניים ברמה גבוהה וכן ניסיון ברכיבה טכנית, ויכולת טיפול בתקלות מכניות במהלך הרכיבה. את הטיפוס ניתן להשלים בשישה ימים, בסופם תעפילו לגובה של 5895 מטרים מעל פני הים, והוא משלב בין מסלולי המרנגו לקילמה.
7 באפריל 2016
חבילת טיפוס לקילימנג'רו וספארי בטנזניה עולם הספארי

חבילת טיפוס לקילימנג'רו וספארי

תכנית זו מציעה חבילה משולבת של טיפוס לקילימנג'רו במסלול Machame וספארי בשמורת הטרנגירי, במכתש הנגורנגורו (Ngorongoro Crater), ובשמורת אגם מניארה (Lake Manyara). התכנית דורשת כושר גופני בינוני, אולם אין צורך להגזים בהכנות הגופניות מאחר ואת הציוד סוחבים פורטרים.. לאחר ההעפלה לפסגה,תוכלו לצאת לספארי של 3 ימי ספארי מקיפים או יותר, לפי רצונכם.