צילום פומה בפטגוניה

6 ימי ספארי צילום פומות בפטגוניה הצ'יליאנית

הרפקאת צילום ייחודית בשמורת טורס דל פיינה, בפטגוניה הצ'יליאנית. מסע לחיפוש וצילום בעלי החיים הייחודיים של השמורה, בהובלת מדריך מקצועי וצוות גששים מיומן.

מעקב יום יומי אחר בעלי החיים המסתוריים של פטגוניה, ומפגש מסעיר עם הפומה המלכותית, על רקע הנופים המדהימים בשמורה ושלל בעלי החיים בה, דוגמת האייל האנדי, אשר מצוי בסכנת הכחדה. בכל יום תלונו במחנה האקולוגי עטור השבחים, EcoCamp Patagonia

עונות ביקור מומלצות: אוקטובר – אפריל. מרץ-אפריל אטרקטיביים במיוחד עקב הסיכוי הרב לצפות בגורים בלווית אימם.

בעלי החיים בהם ניתן לצפות בתכנית: פומות, איילים אנדים, גואנקו.

תכנית לדוגמה:

יום 1: הגעה – שמורת טורס דל פיינה
הטיול מתחיל באיסוף מהמלון שלך בפונטה ארנס, או ישירות משדה התעופה. משם תסעו למחנה EcoCamp Patagonia, המצוי בפארק הלאומי המפורסם, טורס דל פיינה.
לאחר ארוחת הצהריים, תצאו לטיול הכרות של חצי יום.  לאחר ארוחת הערב, תקבלו תדריך ממומחה חיות הבר, שילווה אתכם במהלך החופשה.

ימים 2, 3, 4 ו -5 : שמורת טורס דל פיינה
בכל בוקר יוצאים מוקדם לצילומי הזריחה ממקומות שונים ונהנים מקפה וארוחת בוקר בטבע
צוות הגששים מעביר מידע עדכני למדריך לגבי מיקום בעלי החיים השונים, כך התכניות היומיות דינמיות ומתעדכנות על פי פעילותם של בעלי החיים.  צילום הפומה מקבל כמובן קדימות על פני כל שאר בעלי החיים..

בדרך כלל תתחיל הפעילות היומית בגזרה המזרחית של השמורה, בכדי להנות מאור בוקר מפנק, הצובע את הנוף בצבעים מדהימים. לאחר כ-6 שעות של מעקב וצילום בעלי חיים, חוזרים למחנה למנוחה, ויוצאים שוב בשעות אחר הצהריים, לחלקה המערבי של השמורה.
במהלך כל הפעילות תקבלו הסברים על בעלי החיים, על הגיאוגרפיה, הגיאולוגיה ובתי הגידול השונים בשמורה.
לאחר הפעילות חוזרים למחנה לארוחת ערב ולינה.

יום 6 : סיום
לאחר סיור של חצי יום בשמורה, תיסעו בחזרה לשדה התעופה להמשך תכניותכם.