ספארי מקיף בקניה

14 ימי ספארי בשמורות הטבע הייחודיות של קניה 

ספארי מקיף וייחודי, בו תחשפו לעולם החי העשיר של קניה. תנועו בדרכים מאתגרות בין ריכוזי בעלי החיים המדהימים ביותר בעולם, ותזכו לצפות בנדידת הגנו הגדולה ועוצרת הנשימה.

עונה מומלצת: ינואר – מרץ, יוני – אוקטובר (נדידת הגנו הגדולה).

חיות בר בהן ניתן לצפות: אריות, נמרים, פילים, קרנפים שחורים ולבנים, צ'יטות, תאואים, זברות, ג'ירף, אימפלות, קרורודילים, היפופוטמים, שועלים, תנים, מגוון ציפורים כגון הפלמינגו, נשרים, עגורים, עייטים, מרבו, יענים.

 תכנית לדוגמה:

יום 1: Nairobi – East Tsavo

עם נחיתתכם תאספו על ידי ותתודרכו לגבי ההמשך.

מיד לאחר מכן, תצאו בנסיעה של כ 5 שעות לכיוון שמורת טסבו. שמורת טסבו היא אחת השמורות המרתקות והפראיות בכל מזרח אפריקה, וידועה באוכלוסיית הפילים העצומה בה ובאוכלוסיית האריות הבריאה.

עם הגיעכם, תוכלו לצאת לספארי בשמורה, עד הערב.

לינה בשמורה

יום 2: יום ספארי מלא בשמורה

היום תבלו בשמורה בחיפוש אחר חיות הבר הרבות בה.

תבקרו במקווי מים, בערוצי נחלים, ובבתי גידול שונים.

לינה כאתמול

יום 3: Tsavo East – Tsavo West

היום תצאו לחקור את הצד המערבי של שמורת טסבו המיוחדת (כשעה נסיעה).

הנסיעה הינה נסיעת ספארי, בה תתרשמו בעיקר מהקרנפים באזור.

בצהריים תתמקמו בלודג', ולאחר ארוחת הצהריים תצאו לחפש נמרים, אשר צד זה של השמורה ידוע בתדירות הופעתם. לינה בשמורה

יום 4: Tsavo West – Amboseli

היום תצאו לכיוון שמורת אמבוסלי (כ 3 שעות נסיעה).

בדרככם תעצרו במעיין Mzima, שם תוכלו לראות היפופוטמים במיים צלולים ונקיים, מקום מועדף על צלמי הנשיונאל ג'אוגרפיק. שם תצפו בודאי גם בקופים רבים ובקרוקודילים.

מאוחר יותר תגיעו לשמורה ותתמקמו בלודג'. אחר הצהריים ספארי בשמורה זו, אל מול נופי הקילימנג'רו. לינה בשמורה

יום 5: Amboseli

היום תחקרו בספארי של בוקר ואחר הצהריים את שמורת אמבוסלי המצויינת. הפארק לאומי אמבוסלי ממוקם כ 200 ק"מ דרום מזרחית מבירת לניירובי.  שטחו של הפארק הינו כ- 392 ק"מ רבועים ומולו ניצב ההר הגבוה בעולם, הר הקילימנג'רו. כך, המבקרים בפארק זה זוכים לצפות בנוף עוצר נשימה. זרמי מים הנובעים מהר הקילמנג'רו מזינים את אדמת הפארק, ויוצרים ביצות המהוות מקור משיכה לחיות רבות. על בעלי החיים החיים בשמורה נמנים אריות, פילים, גנואים, צבועים מנוקדים, ג'ירפות,היפופוטמים ולמעלה מ 370 מיני ציפורים.

לינה כאתמול

יום 6: Amboseli – Lake Naivasha

לאחר ארוחת בוקר תצאו לכיוון אגם נאיבשה (כ 6 שעות).

לאחר ארוחת הצהריים תצאו לשערי הגהנום לאתר הגאו טרמי במקום.

אגם נייבאשה הוא אגם של מים מתוקים אשר שוכן כ- 100 ק"מ מניירובי, והינו אחד מן האגמים המצויים לאורכו של השבר הסורי- אפריקני. לצידו של האגם ממוקם אי הסהרון, שנקרא כך למרות שאין זה אי כלל, אלא, רצועת יבשה הפורצת מן החוף וצורתה דמוית ירח. הר הגעש לונגונוט נמצא בחלקו הדרומי של האגם, והאגם כולו מוקף בצמחיה המורכבת ברובה בעצי שיטה. מגוון רחב של בעלי חיים וכן צמחיה מתקיימים הודות לאגם זה: למעלה מ 350 מיני ציפורים, ג'ירפות, זברות, היפופוטמים, נחשי פיתון , אנטילופות ועוד.

לינהבשמורה

יום 7: Crescent Island

Crescent Island הוא הסוד השמור של אגם נייבשה. זוהי בעצם שמורה קטנה, בה צפיפות חיות הבר בה היא מהגבוהות בשמורות מזרח אפריקה, והיא המקום היחיד בו תוכלו לצעוד בין חיות בר כגון אנטילופות, זברות וג'רפים, ללא חשש.

בנוסף, מהאי נשקף נוף פנורמי משגע שכולל את הר הלונגנוט ותצורות נוף ייחודיות נוספות.

לינה כבלילה הקודם.

יום 8: Lake Naivasha – Lake Nakuru

לאחר ארוחת הבוקר תצאו לאגם נקורו (שעה נסיעה). עם ההגעה, תנוחו עד לשעות אחר הצהריים. אז, תצאו לספארי בשמורת נקורו. אגם נקורו, הינו אגם בגובה 1,800 מטר מעל פני האדמה. מימיו של האגם מגיעים משלושה נחלים המתנקזים אליו מהרי הגעש הסובבים אותו (הר הקילמנג'רו, הר קניה והר אלגון). מים אלו עתירים במינרלים ונתרן פחמתי. גבולות האגם מוגדרות על ידי מתלולים סלעיים, מקטעי יערות ולפחות מפל אחד.

הפארק לאומי אגם נקורו ידוע בעיקר בזכות אוכלוסיית הפלמינגו האדירה שמתקיימת בגבולותיו, אולם במקום ניתן למצוא גם את הקרנף השחור וכן את הקרנף הלבן, בבונים, היפופוטמים, זברות, ג'ירפות, גנואים קורמורנים ועוד.

פארק זה מספק חווית ספארי הטבולה בנוף עוצר נשימה, כמעט לאורך כל השנה.

לינה באגם נקורו

יום 9: Lake Nakuru – Bogoria

לאחר ארוחת הבוקר תצאו לכיוון אגם בוגוריה (שעה נסיעה). בדרככם, תעברו במעיינות חמים, גייזרים, ואתרי מחייה של פלמינגו. במקום תוכלו לצאת להליכת ספארי מקסימה.

לינה כאתמול

יום 10: Nakuru – Masai Mara

הבוקר תצאו לכיוון שמורת המסאי מארה (כ 5 שעות נסיעה). בצהריים תתמקמו בלודג', ואחר הצהריים תצאו לספארי הראשון שלכם בשמורה.

לינה בלודג' בשמורה

יום 11-13: Masai Mara

ביומיים הקרובים תהנו מטיולי ספארי בשמורת הטבע המפורסמת המסאי מארה.

השמורה הלאומית מסאי מרה, ממוקמת בדרום מערב קניה ושטחה הוא כ1,510 ק"מ רבועים. השמורה מצויה בשטחו של שבט המסאי, ומכאן שמה. השמורה, משתרעת על שטח החוצה את הגבול שבין טנזניה לקניה, כאשר בטנזניה המשכה מוכר כפארק לאומי סרנגטי.

שמורת המסאי מארה ידוע בעיקר בזכות המגוון הרחב של בעלי החיים החיים בשטחה: נמרים, אריות, תאואים, פילים, קרנפים, צבאים, זברות, גנואים, בעלי כנף ועוד.

שמורה זו היא ביתם של למעלה מ- 95 מיני יונקים וכן יותר מ-750 מיני ציפורים ולכן שמורה זו מציעה חווית ספארי מרתקת ומספקת לאורך כל השנה. לכל מקום בשמורה אליו תפנו, בכל כיוון אליו תצפו, תראו מגוון עצום של חיות בר. היפופוטמים, שועלים, תנים, תאואים, אריות, נמרים, פילים, ועוד ועוד ועוד, מאופק לאופק.

אם תרצו לנוח מהספארי, תוכלו לצאת לפעיולויות אופציונאליות כגון טיסה בכדור פורח וביקור בשבט המסאי (בתשלום נפרד במקום).

לינה כבלילה הקודם

יום 14: Masai Mara – Nairobi

היום תצאו מהשמורה לניירובי (כ 6 שעות).

סיום התכנית

*התכנית הינה להמחשה בלבד, ומחירה תלוי בהרכב מקומות הלינה ובסוגה.

ניתן להתאים לדרישות הלקוח