ספארי מקיף במסלול הדרומי של טנזניה

7 ימי ספארי בשמורות הטבע המפורסמות במסלול הדרומי של טנזניה

מסע מרתק אל השמורות הפראיות והבלתי מתויירות של טנזניה, במסלול הדרומי.

מסלול ייחודי הכולל את השמורות הטובות ביותר, בהן תוכלו לצפות בחיות בר רבות בשלווה ובשקט, ללא ההמולה המאפיינת את שמורות הטבע במסלול הצפוני. הספארי במסלול הדרומי לוקח אתכם לבתי גידול מגוונים, דרכי נוף, טבע עשיר, ואוכלוסייה מקומית מסבירת פנים.

תקופת ביקור מומלצת: כל השנה למעט אפריל ומאי הגשומים

בעלי החיים בהם ניתן לצפות בתכנית: מיני אנטילופות רבים, אריות, נמרים, צ'יטות, פילים, תאואים, היפופוטמים, כלבי בר ועוד ועוד...

 תכנית הטיול:

יום 1: הגעה

עם נחיתתכם בשדה התעופה דאר א סלאם, יאסוף אתכם נציגנו ותתחילו מיד בנסיעה של חמש שעות למחנה שלכם בשמורת סלוס. בהתאם לשעת ההגעה, תוכלו לצאת ספארי בשייט. במידה ולא יתאפשר היום, תבצעו ביום אחר.

ניתן גם להגיע לשמורה בטיסה, ישירות מהשדה.

לינה בשמורה

יום 2: Selus Game Reserve

שמורת סלו היא השמורה הגדולה ביותר בטנזניה. שטחה 50000 קמ"ר, והיא תומכת במספר עצום של פילים, תאואים וגנו. בשמורה מינים נדירים, אשר ביניהם כלב הבר האפריקאי והקרנף השחור.

את היום תתחילו בספארי רגלי אשר יתחיל ב 6:30 בבוקר. במהלך הספארי תתוודאו למיני חיות בר שונים וצמחים, שקשה לראותם מרכבי הספארי.

לאחר ארוחת הצהריים תצאו לספארי רכוב עד לשעות הערב.

לינה כאמש

יום 3: Selus Game Reserve

היום תבצעו יום ספארי מלא בשמורה.

לינה בחלק אחר של השמורה

יום 4: Selus Game Reserve – Mikumi National Park

היום תצאו בנסיעה ארוכה של 8 שעות לשמורת מיקומי. זו אחת מנסיעות הנוף היפות ביותר בטנזניה, אשר במהלכה תעברו בנקודות נוף מרשימות ובכפרים מקומיים המשובצים לאורך הדרך.  בשעות אחר הצהריים המאוחרות תגיעו ליעדכם.

לינה בשמורה

יום 5: Mikumi National Park – Ruaha National Park

עם שחר תצאו לספארי בשמורה, בעקבות הטורפים וחיות הבר השונות המאכלסות את בית הגידול המשובח של שמורת מיקומי. אם יתמזל מזלכם, תוכלו לצפות בצ'יטות ובנמרים.

לאחר הספארי תתחילו בנסיעה לכיוון שמורת הטבע רואהה. בדרככם תעברו בכפרים שונים, במטעים ובנקודות נוף.

בערב תגיעו ליעדכם.

לינה בשמורה

יום 6: Ruaha National Park

היום תבלו ביום ספארי מלא בשמורה.

הפארק הלאומי רואהה הוא הגדול ביותר בטנזניה. הפארק הוא ביתם של חיות בר רבות, בינהן כאלו שמצויות במספרים קטנים או לא נמצאות כלל בשמורות הצפוניות של טנזניה. על חיות בר אלו נמנים כלבי הבר האפריקאיים, אנטילופת רואן, אנטילופת סייבל וקודו גדול. נהר הרואהה הגדול זורם בחלקה המזרחי של השמורה ותומך במספר רב של היפופוטמים ותנינים, ומיני ציפורים רבות.

לינה כאמש.

יום 7: עזיבה

עם שחר תצאו בטיסה לדאר א סלאם, בזמן לטיסתכם ליעד הבא

*התכנית הינה לדוגמה ולהשראה, וניתן לשנותה בהתאם לצורך ולהרכב הקבוצה.