ספארי מקוצר בטנזניה

טעימת ספארי איכותית בטנזניה

תכנית הספארי המקוצרת מתאימה במיוחד למטיילים אשר מעוניינים לטעום חווית ספארי לפני תחילתו של הנופש בזנזיבר. התכנית כוללת 3 ימי ספארי בשמורות הטרנגירי, מכתש הנגורונגורו ואגם מניארה, ומבטיחה חווית ספארי איכותית אמיתית בזמן קצר!

תקופת ביקור מומלצת: כל השנה

בעלי החיים בהם ניתן לצפות בתכנית: אריות, נמרים, צ'יטות, פילים, תאואים, היפופוטמים, ועוד ועוד...

תכנית הטיול:

יום 1: הגעה

עם ההגעה לשדה התעופה קילימנג'רו, תאספו ע"י נציג החברה ותועברו למלון שלכם בארושה, שם תקבלו תדרוך לימים הבאים.

לינה בארושה

יום 2: Tarangire National Park

בפארק הלאומי טרנגירי מתחילה חווית הספארי שלכם.

הפארק ממוקם בצפון טנזניה, כ- 118 ק"מ דרום- מערבית מארושה. הפארק, אשר משתרע על כ 3000 ק"מ רבועים , מפורסם בעיקר באוכלוסיית הפילים הגדולה בו, המגוון הרב של מיני הציפורים אשר מצויים בשלל אזוריו והאותנטיות של תוואי הספארי.

שטחו העצום של פארק זה ( לצורך השוואה, גודלו של פארק זה הוא כ-פי עשרה לערך משטחו של פארק לאומי אגם מינארה הסמוך), טומן בחובו הזדמנות נהדרת לחזות במגוון עצום של בעלי חיים נדירים יותר ונדירים פחות, אשר בשמורות אחרות הסיכויים לחזות בהם קלושים. הזמן הטוב ביותר לבקר בשמורה זו הינו בין יולי לאוקטובר, וגם בחודשי השיא, פארק זה יחסית לא עמוס כלל במבקרים. וכך מתקבלת חוויות ספארי שונה – מרחבים עצומים, בתי גידול יחודיים, מספר יחסית קטן של מבקרים ואווירה שלא מורגשת בפארקים לאומיים אחרים.

יום 3: Ngorongoro Crater

שמורת נגורונגורו מהווה חלק משטחו של אזור השימור אשר הוכר כאתר מורשת לאומי ע"י אונסק"ו

שמורת הנגורונגורו שוכנת בצפון טנזניה. מצפון מערב השמורה מצוי הפארק הלאומי סרנגטי. ואילו גבולותיה הדרום מזרחיים של השמורה מוגדרים ע"י השבר הסורי אפריקני.

לפני כ-2.5 מיליון שנה לערך, הייתה שמורת נגורונגורו הר וולקני עצום. כה גבוה היה הר זה, עד כי חוקרים משערים כי היה אף גבוה יותר מהר הקילמנג'רו. המכתש נוצר כתוצאה מקריסת ההר הוולקני אל פנים האדמה

הספארי במכתש הנגורנגורו עשיר ומרתק.  ניתן לצפות בעדרי פילים, זברות, צבאי תומפסון, צבאי גרנט, צבאי טופי ועוד. באשר לטורפים ניתן לצפות באריות, מספר הולך וגדל של צ'יטות וכמו כן בצבועים.

השמורה היא ביתם של מספר קרנפים שחורים אשר מצויים בסכנת הכחדה חמורה.

יום 4: Lake Manyara National Park

הפארק הלאומי אגם מניארה הינו אחד הפארקים הקטנים ביותר הקיימים בטנזניה. עם זאת הפארק, אשר שליש משטחו מכוסה באגם, מציע את חוויות ספארי מלאה. הצמחייה הגדלה במקום מגוונת, וניתן למצוא במקום צמחייה המזוהה עם אזורי הסוואנה, אך מנגד ביצות ויערות עבותים. בתי הגידול במקום כוללים מישורי הצפה,  מתלולים סלעיים ואזור מיוער בו גדלים בעיקר עצי שיטה. כ-  11 בתי גידול שונים בסך הכל. קיומם של כל בתי הגידול הללו גם יחד גורם לכך שפארק זה הינו אחד הצפופים בעולם מבחינת הביומסה.

הפארק ידוע בעיקר בזכות אוכלוסיית האריות מטפסי העצים.

 עם סיום הספארי בשמורה מדהימה זו, תצאו לכיוון שדה התעופה לטיסתכם ליעד הבא.

 

*התכנית הינה לדוגמה ולהשראה, וניתן לשנותה בהתאם לרצון הלקוח

אפשרות לטיסה ישירה בתאריכים נבחרים.