טיול מקיף בנהיגה עצמית באלסקה

9 ימים בנהיגה עצמית ליעדים הטובים באלסקה

מסלול זה בנוי על התכנית הקלאסית לאלסקה, אולם מבוסס על נהיגה עצמית בכדי להימנע מהמון המטיילים. בנוסף, טיול בנהיגה עצמית מאפשר להתמקד באתרים המעניינים אתכם באופן, לצאת לפעילויות שונות, בקצב שלכם.

חדשי ביקור מומלצים: יוני – ספטמבר.

חיות הבר הן ניתן לצפות בתכנית: דובי גריזלי, דובים שחורים, קריבו, איילי מוס, זאבים.

תכנית לדוגמה:

יום 1. Anchorage
הגעה לאנקורג', לאחר התמקמות במלון, תוכלו לצאת לטיולים אופציונאליים כגון סיור בעיר או סיור בטיסה (בתשלום במקום)
לינה באנקורג'

יום 2. Anchorage – Denali National Park
הבוקר תאספו את מכוניתכם. לאחר היכרות קצרה עם הרכב החדש, תצאו לכיוון צפון על Glenn Highway ל  Wasila. תוכלו לעצור בדרככם במרכז למורשת של אלסקה, ובכפר האינדיאני, Eklunta. מ Wasila תמשיכו על Park Highway, צפונה לפארק הלאומי דנאלי. ניתן לשלב טיול קצר בכפר כורי הזהב Talkeetna, הידוע בקסם ובנופים.
לינה בכניסה לפארק

יום 3. Denali National Park
מוקדם בבוקר (05:30-07:00), תצאו לסיור באוטובוס של הפארק הלאומי דנאלי. במשך 6 עד 8 שעות תסיירו 55 קילומטרים אל תוך הפארק. בזמן נסיעתכם במרחבים הפראיים, המדריך המנוסה ייתן לכם סקירה כללית על השמורה וחיות הבר אשר בה. לאורך הדרך, תעצרו בנקודות תצפית ותצפו ותצלמו דובים, איילים ועוד. ארוחת צהריים ארוזה, כלולה. אחר הצהריים חפשיים, וניתן לשלב, בתשלום נפרד, רפטינג ואף סיור במסוק.
לינה בכניסה לפרק דנאלי.

יום 4: Denali – Fairbanks  
הבוקר תמשיכו על Parks Highway צפונה לכיוון פיירבנקס. במהלך הנסיעה, אל מול פסגות ההרים והיערות העצומים, תבקרו בקהילות Healy, Nenana ו Ester. בפיירבנקס תבקרו במוזאון אלסקה או תהנו, בתשלום נפרד משייט בסירה.
לינה בפיירבנקס

יום 5: Fairbanks – Valdez  
היום תנהגו על Richardson Highway, דרומה בדרך מהממת ביופיה. תהנו מנופים עוצרי נשימה של רכס St. Elias. תעברו ליד קרחון Worthington, ובקניון Keystone על מפליו היפים.
לינה בוולדז

יום 6: Valdez
היום תהנו מיום חופשי בוולדז. תוכלו לעלות על מעבורת ל Prince William Sound, או לקרחון Meares, תוכלו לחפש אריות ים ולוייתנים, או לצאת לשייט בקיאקים או בסירות (פעילויות בתשלום במקום)

יום 7: Valdez – Whittier – Seward  
היום תעלו על מעבורת שתיקח אתכם במימי Prince William Sound אל Whittier. השייט יימשך בין 3-7 שעות כתלות בסוג המעבורת. מ Whittier תנהגו במנהרת Whitter Portgate . במהלך הנסיעה, תוכלו לעצור בנקודת תצפית על הקרחון, לבקר במוזאון חיות הבר של אלסקה ובמרכז המבקרים. לאחר מכן, תמשיכו דרומה על Seward Highway, עד הגיעכם לסיוורד. ממש לפני הגיעכם, צאו לסיור בקרחון Exit.
לינה בסיוורד

יום 8: Seward – Anchorage  
היום תוכלו להנות בשייט ותצפית בחיות בר ב Kenai Fjords , רכיבה על מזכלת כלבי האסקי, או טרק על הקרחון (תשלום בנפרד). לאחר מכן תמשיכו צפונה על Seward Highway לאנקורג'
לינה באנקורג.

יום 9: עזיבה
הסעה לשדה התעופה
סיום התכנית

*התכנית להתרשמות ולהשראה. ניתן להתאים לצרכי הלקוח – ניתן להוסיף תצפית דובים בקטמאי